Sverige!! XD

Jaaa, jag är tillbax till sverige!! vilken lycko dag. Det är ju klart att det är kul att träffa pappa men jag hade inget att göra. Jag hade redan läst ut boken i tåget på vägen dit så jag bara låg på soffan och hoppades på att få åka hem så snabbt som möjligt. Men nu e jag tillbax C:
... Fast det ända problemet nu är ju att mamma tjatar på att jag borde gå och lägga mig...
Det kanske jag borde också...
Men jag orkar inte...
Gud vad jobbigt livet är ibland...!!
Men då kan jag väl bara säga God natt! Sov sött!...
Men det kanske är morgon när ni läser detta...
Argh!!... jag säger bara hej då, det är inte lika kompliserat!! 

                                                                                                   Hej då  ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0