Otur!!

Hejsan! XD
Jag har en liiten misstanke om att detta är mitt oturs år. Det låter konstigt men det är sant! Jag har en skada i handleden (Den ska undersökas... när jag får tid) men nu har den till och med fått en liten jätte konstig bula på sig. Sen fick jag en spruta, men hon som skulle ge mig den hade aldrig gett en spruta i armen förr! Hon råkade göra "lite" fel, så nu har jag jätte ont i muskeln. Och nu har jag även problem med synen (Inget illa men ändå) det gör ont att titta på tavlan när lärarna skriver på den. Men oturen nöjer sej inte med det! Jag slår i min höra fot någonstans minst en gång om dagen. Ja, jag vet att det kanske beror på min klumpighet, men det är väl också otur?? Det  var ingen fråga!! T_T''                                                                                       

Ja, jag kallar det kallar i alla fall jag otur... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0