Öh... nr. 2

Heej alla glada läsare. Eller ja, jag hoppas i alla fall att ni är glada, för annars så får ni inte läsa vidare!!
Nej, jag skoja bara ^-^
Och föresten så tror jag att ni skulle ha läst vidare i alla fall. För er som har läst hela min blogg kanske redan vet att jag har ett inlägg där jag inte vet vad jag ska skriva. Det här inlägget kommer handla om samma sak. tyvärr. Det är faktiskt också därför jag har döpt det till "Öh... nr. 2". Jag har absolut ingen aning onm vad jag ska skriva och därför skriver jag bara om det XP 
Men jag kan i alla fall komma på något. Problemet är bara att för varje gång jag försöker det så kommer bara ett ord fram i mitt huvud: Öh...  
belu blabli budbals! Det är mina små grubbel ord ibland. Fast bara på datan och i sms. jag seger det aldrig munltligt. Då seger jag bara: Blelulelulu. Fast mycket snabbare då. Hmm... jag har faktiskt ingenting att skriva´, så det finns väl bara en sak till att säga. 

                        
                     God natt/God morgon/God eftermiddag/God kväll/God förmiddag 



Hmm... Det blev kanske lite mer än en sak, men ni får väl välja ut en av dem själv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0