En gäst!

Hejsan allihop (Om ni nu är många). Idag har jag en liten (SMAL) gäst. Hon vill inte att jag ska berätta allt om henne, men var inte oroliga, hon har också en blogg så ni kan bara se där. Men eftersom hon nu är här kanske det vore lite taskigt att skita i henne (inte bokstavligt talat) , så vi har gjort en liten intervju. jag är den tunna texten och hon är den tjocka.

Heej Bea!!


Hajj.

Görru?

 

Blir intervjuad.

Woow... Jag tror inte att någon kunde lista ut det... Jag menar annars!!

 

Va?

VAD GÖR DU FÖRUTOM ATT BLI INTERVJUAD??!!! *viskar* --> Din förbannade hönshjärna.

 

Tittar på klockan.


Jaha, vad intresant... villken tid ska du gå då?? (vi är hemma hos mig)

 

Jag skulle gått för ca 10 minuter sedan.

 

Oj... Jag tror att vi får stoppa intervjun... Hej då Bea *Låter inte henne svara*

 

Det var en kort intervju, men det gör väl inget?? Nej, så klart det inte gör. Om ni vill veta mer om Bea, kan ni gå in på hennes blogg. (www.beebea.blogg.se)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0