Tips? Någon?

Hej allihop.
Just nu, som ni kanske redan vet, har jag lov. Jag borde väl vara glad men jag har absolut ingenting att göra!... eller jo, det har jag ju faktiskt; jag skriver på datan, läser, tittar på TV, läser... läser etc.
Men det är ju inte precis hur jag skulle vela spendera en hel vecka...
Och minns ni den där "bucklan" som jag hade på min handled? (Jag är inte så säker på att jag har nämnt det, men om jag har det så kan ni se det i en av mina inlägg som heter Otur). Jag var i alla fall hos läkaren för att kolla upp vad det var, och det visade sig vara någon sorts vätska som samlas där när man anstränger handleden för mycket... nu är ju bara problemet att jag inte har ansträngt min vänster han alls!! Nu ska jag i alla fall åka tillbaka till den där sjukgymnast-docktor saken på fredag... Jag vet inte vad hon hade tänkt sig göra, men hon har berättat att de någon gång ska suga ut vätskan och sedan spruta in något annat!!! Och inte nog med det, hon berättade att det inte var säkert att det ens skulle funka! Det var ju precis det jag behövde höra för att känna mig lugn!! Jag fattar fortfarande inte varför hon var så tvungen att säga det...
Fast nu måste jag faktiskt gå (boken kallar).

                                                                                                          Buenos diaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0