Tema dag

Heejsan alla nyfikna läsare! Eller är ni nyfikna egentligen?? Äh, who cares?! Bara läs det.
Idag i skolan hade vi någon konstig tema dag. Temat var respekt...
Vi skulle skriva en dikt om "respekt till städerskan" eller något sånt. Min blev inte alls bra, men om jag ska tänka posetivt så blev jag i alla fall färdig med den... i sista sekunden... Vill ni höra den?? NEJ DET VILL NI INTE!!!
Menta råkade tappa sin mobil i koridoren och nu går det inte att laga... :(
Som vanligt pratade jag på under lunchen, så Bea Menta och några fler (jag orkar inte nämna alla) slog vad om att jag inte kunde vara tyst ända tills lektionen skulle börja. Så klart ville jag visa att jag kunde det, men snacka om att det var jobbigt!! Jag fick inte skratta heller och några av dem ville få mig att göra det... eller prata. Det var också någon som "störde" sig på att jag inte kunde berätta var och när vi skulle ha nästa lektion. Det var faktiskt rätt så kul ^.^
Men jag har faktiskt inte så mycket mer att säga så det finns väl bara två saker till att skriva.

    
                                                                                                                                            Good and Bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0