NEEEJ!!!!

Hej alla glada läsare!! Jag ska berätta en nyhet som kommer att få er på sämre humör  >:) Så taskig jag är. Idag hade vi prov i fysik (som jag redan har sagt). Jag glömde - som vanligt - boken i skåpet, som är i skolan. alltså kunde jag inte träna. Och snälla, fråga mig inte varför jag inte ringde till Bea eller Menta. I alla fall så gick det rätt så bra på provet... trodde jag. Jag var hur nöjd som hälst ända tills jag lämnade in provet, för precis efter det gick jag för att se om jag hade skrivit rätt (i min lilla skrivbok då). Men jag har väldigt många fel... Och nu är jag den mest onöjda människa i hela vida universum!! ... Fast nej, kanske inte... Jag tror att det finns någon i världen som är mer onöjd, eller vad tror ni/du?????

                                                                                                           Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0