Liite bilder

Heejsan allihop! Idag hade jag - tyvärr - inget intresant att berätta, så jag tänkte att jag kunde lägga ut några bilder istället. Hoppas att ni gillar dem nu när jag äntligen har några bilder på mig själv ^-^
Fast man kan ju ändå inte se mitt ansikte...





He he Bea övertygade mig att snurra...


Ok, man kanske ser liiite av ansiktet, men who cares??

 



Till vänster ser vi Bea och till höger ser vi Menta/Nallen (som hälst vill vara anonym)


Den korta lilla saken till vänster är jag ^-^

 

 


He he detta är Dchockis. Mentas lilla groda




En helt random bild XD tog den innan vi skulle ha gympa.




Ennu en helt random bild. Det är sånna här plast blommor som vår matsal är deckorerad med...



Nu har jag faktiskt slut på bilder (lögn), men jag ska försöka ladda upp fler (ennu en lögn).
Tack för att ni tittade (om ni nu gjorde det).
Hej då så länge ;P



                                                                          Natti Natti! (eller vad det nu e för just dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0