Laatis...

Hej... Jag vet att det kanske är lite sent, men jag orkar inte sova...
Min dag började med att jag var väldigt onöjd med mig själv eftersom jag vaknade kl. 15:00. Det är faktiskt rätt så olikt mig att vakna så sent... jag har visst slått mitt rekord...
Men min dag blev bättre när jag insåg att jag hade blivit mycket smalare jämfört med förra året.
Annars har jag väl bara... kollat på TV och... spelat lite Wii... Ingen säskilt bra dag...
Men eftersom det är lov (!!!!!) nu, så kommer jag att ha många fler chanser att få fram en lyckad dag ;)
Fast nu tror jag att jag ska gå och läsa.

                                                                                                    So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0