JAAAA!!!!!

Heej igen ^.^
Äntligen ska vi ha lov! Jag vet att det bara är i en vecka, men det duger. Nu gäller det ju bara att slippa pappas tjat om att vara hos honom hela lovet (om inte jag har nämnt det förr så är mina föräldrar skilda). Igår glömde jag antagligen att vara inne på datan, men jag fick göra om mitt prov i fysik XD Ja, det är väll inte så bra egentligen för det betyder ju bara att det gick dåligt på provet. Men nu är jag i alla fall godkänd C: 
Idag hade vi faktiskt ett matte prov som jag fick alla rätt på, så jag är faktiskt rätt så nöjd med mig själv. Hm... vad har mer hänt? Faktiskt var det meningen att jag skulle sätta in några bilder, men jag har inte några nya bilder än... annars så... har jag väll... läst... jag kommer inte på så mycket mer förutom att jag har skrattat ihjäl mig. Det är sant!! Så just nu är det en död Michelle som skriver ;P Ne, jag skoja bara ^^


                                                                                                                               Buenos tardes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0