Heej igen!!

Heejsan svejsan! som ni ser har min blogg blivit mycket finare, och det kan vi tacka Bea för. Ja gott folk, jag kan faktiskt inte hålla på med teman och sånt där så jag behövde bara säga vad det skulle stå och vilken färg det skulle va, och sen fixade hon resten. Så jag vill bara säga TACK!!!! till henne ^-^ och nu är det väl gjort...
Men faktiskt är det inte därför jag skriver ett inlägg, nej, det är för att jag har fler bilder att visa er. Vilken lyckodag då... (för er som inte vet: jag var ironisk). Så njut av bilderna, jag tror att det blir rätt så många... Vi får se XD




He he det e Bea som har ritat den (Jag hon och Menta skulle göra en seie i "skolan")








Det e min data (var inne på youtube)




träffade honnom på vägen hem, men han gömde sig till sist...




Och där ser ni mig C: bakifrån...




ok, jag måste faktiskt erkänna att Bea tog den bilden






Det kanske inte blev såå många bilder, men det var i alla fall några ;P

                                                                                  

 

                                                                                                               See ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0