En liten snabbis

Heej allihop! Jag vill säga tack till bea för att hon tackade mig för att jag tackade henne för att hon fixa min blogg. He he förvirrade jag dig?? kanske inte...
Tyvärr har jag inga bilder idag :(  men det duger nog om jag bara snackar lite ^-^
Som ni kanske redan vet så ska menta tävla imorgon, och att hon skall vinna guld!! Jag och bea kanske ska sova över, och kanske inte, vi håller på med att diskutera det nu... Fast för er som läser kommer det inte att vara just nu, för er kommer det vara en annan dag... tror jag...
Ja, men då vet ni väl det.

 
 
                                                                                                          Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0